« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Uloga školskog tima za kvalitetu
Školski tim za kvalitetu čine suradnici čiji je temeljni cilj osigurati što kvalitetnije uvjete kako samog nastavnog procesa, tako i cjelokupnog školskog ozračja.
Osnovna mu je zadaća usustaviti proces samovrednovanja. Međutim, jasno je da se proces samovrednovanja razlikuje od škole do škole, stoga se od školskoga tima očekuje da proces samovrednovanja prilagodi potrebama i specifičnostima svoje škole te da samostalno procijeni, planira i sudjeluje u provedbi aktivnosti kako bi se unaprijedio rad škole.Svrha procesa samovrednovanja je unaprjeđenje kvalitete obrazovanja, odnosno unaprjeđenje kvalitete rada škole.
Uspješno samovrednovanje škole je proces unaprjeđenja kvalitete koji se planira i ostvaruje unutar škole, a temelji se na uzajamnom povjerenju, vjeri u snagu vlastitoga razvoja i spremnosti djelatnika na samokritičnost bez vanjskih pritisaka (Bezinović, 2007).
• Koliko je učinkovita naša škola, tj. koliko ostvaruje svoj program, zadatke i ciljeve?
• Kako se u školi osjećaju i koliko u radu i razvoju napreduju naši učenici?
• U čemu je naša škola izvrsna, odnosno čime se možemo ponositi?
• Koliko ja kao ravnatelj ili ja kao nastavnik doprinosim ugledu škole?
• Koje su najveće slabosti naše škole? Što bismo u radu trebali mijenjati?
Na ova pitanja trebaju odgovoriti svi subjekti škole: ravnatelj (u dijelu koji se odnosi na organizaciju, vođenje, suradnju sa zaposlenicima i roditeljima učenika te u odnosu na okruženje, uvjete rada, razvoj kulture i identitet škole), učitelji i stručni suradnici (u dijelu koji je neposrednije vezan uz stalni proces provedbe, analiziranja i planiranja vlastitog odgojno-obrazovnoga rada te osobnog doprinosa cjelokupnom životu škole) te učenici koji trebaju razvijati sposobnost za objektivno sagledavanje, planiranje, praćenje, vrjednovanje i poboljšavanje svojih aktivnosti. I roditelje treba uključiti u proces samovrednovanja kako bi prepoznali svoju odgovornost i zadaću u odgojno-obrazovnom radu te vlastitim mogućnostima doprinosili napretku škole.
Svi zajedno mogu neposredno djelovati uključujući se u rad školskog tima za kvalitetu.
Školski tim za kvalitetu čine svi zainteresirani sudionici života škole. Čini ga najmanje šest osoba, a najveći broj uključenih nije ograničen, već ovisi o specifičnostima svake pojedine škole.
Rad školskog tima za kvalitetu, prema hrvatskom modelu samovrednovanja škola temelji se na odgovorima na tri ključna pitanja:
Koliko je dobra naša škola?- koliko smo zadovoljni radom škole u odnosu na postavljene ciljeve, te koliko nam je potrebno i korisno samovrednovanje
Kako to znamo?- opisujemo korištenje objektivnih mjerila u procjeni stanja
Što učiniti da budemo bolji?- objašnjavamo pripremu i sadržaj izvještaja i plana razvoja u svrhu unaprjeđenja kvalitete.
2022./2023.
SAMOVREDNOVANJE ŠKOLE
Samovrednovanje škole je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa.
To je proces profesionalne refleksije kroz koji škola dobro upoznaje sama sebe i pronalazi najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.
Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:
• Koliko je dobra naša škola?
• Kako to znamo?
• Što učiniti da budemo još bolji?
Školska godina 2022./2023.
Imenovani članovi Tima za kvalitetu
Ivan Županić, prof. Tjelesne i zdravstvene kulture i dipl. knjižničar Kata Piršljin, prof. pedagogije, stručna suradnica savjetnica Jelena Cvrković, dipl. knjižničar i prof. Hrvatskoga jezika i književnosti, stručna suradnica savjetnica - voditeljica Tima za kvalitetu Danijela Zovko, prof. Povijesti i Geografije, učiteljica izvrsna savjetnica Ana Matić, prof. Povijesti i Geografije, učiteljica mentorica Silvija Pišćak, dipl. učiteljica Branka Lasić, dipl. učiteljica Ilija Šibenik, prof. Tjelesne i zdravstvene kulture, učitelj mentor Danijela Merli Mitrović, prof. Tjelesne i zdravstvene kulturet, učiteljica mentorica Josip Funarić, učitelj Tehničke kulture Ivana Ćorić, prof. Hrvatskoga jezika i književnosti Mirjana Levanić, prof. Informatike, učiteljica izvrsna savjetnica Ivana Vuković, dipl. učiteljica Tim za kvalitetu šk. godina 2023./2024. Ivan Županić, prof. Tjelesne i zdravstvene kulture i dipl. knjižničar Kata Piršljin, prof. pedagogije, stručna suradnica savjetnica Jelena Cvrković, dipl. knjižničar i prof. Hrvatskoga jezika i književnosti, stručna suradnica izvrsna savjetnica - voditeljica Tima za kvalitetu Danijela Zovko, prof. Povijesti i Geografije, učiteljica izvrsna savjetnica Ana Matić, prof. Povijesti i Geografije, učiteljica mentorica Silvija Pišćak, dipl. učiteljica Branka Lasić, dipl. učiteljica Ilija Šibenik, prof. Tjelesne i zdravstvene kulture, učitelj mentor Danijela Merli Mitrović, prof. Tjelesne i zdravstvene kulturet, učiteljica mentorica Ivana Ćorić, prof. Hrvatskoga jezika i književnosti Mirjana Levanić, prof. Informatike, učiteljica izvrsna savjetnica Ivana Vuković, dipl. učiteljica Tim za kvalitetu šk. godina 2024./2025. Jelena Cvrković, dipl. knjižničar i prof. Hrvatskoga jezika i književnosti, stručna suradnica izvrsna savjetnica - voditeljica Tima za kvalitetu Ivan Županić, prof. Tjelesne i zdravstvene kulture i dipl. knjižničar Kata Piršljin, prof. pedagogije, stručna suradnica savjetnica Goran Bosnić, školski psiholog Danijela Zovko, prof. Povijesti i Geografije, učiteljica izvrsna savjetnica Ana Matić, prof. Povijesti i Geografije, učiteljica mentorica Silvija Pišćak, dipl. učiteljica, učiteljica mentorica Branka Lasić, dipl. učiteljica Ilija Šibenik, prof. Tjelesne i zdravstvene kulture, učitelj mentor Danijela Merli Mitrović, prof. Tjelesne i zdravstvene kulturet, učiteljica mentorica Ivana Ćorić, prof. Hrvatskoga jezika i književnosti Mirjana Levanić, prof. Informatike, učiteljica izvrsna savjetnica