« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Dragi naši učenici, poštovani roditelji!
premda se nastava ne održava na uobičajen način, nego po prvi put u povijesti hrvatskog školstva „Nastava na daljinu“ u tzv. online izvedbi, vaši učitelji, stručne suradnice i ja osobno, dajemo vam punu podršku u ovom pothvatu. Slijedite upute svojih učitelja, oni će vam biti od velike pomoći. Moramo priznati da je za sve nas ova vrsta nastave neistraženo područje, gdje su poteškoće, kako se to i pokazalo u prvom tjednu, uvijek moguće.Niži razredi (1. – 4.) organizirani su kako slijedi, a nastava teče kako je i planirano, bez nekih većih poteškoća:
1. r.
Prvi razredi funkcioniraju na način da se prati Škola na Trećem. Sve njihove nastavne jedinice učiteljice upisuju u e-Dnevnik i uz to dodaju svoj dodatni materijal (dodatni zadatci, listići, mozgalice). Navedeno šalju putem razrednih Viber grupa. Dakle, prati se program, važeći raspored, uz udžbenik, radne materijale, dodatno popraćeno zanimljivim zadacima. Težinu i količinu sadržaja koji im je poslana se prilagođava.
2. r.
Učenici 2. a i 2. b prate nastavu na HRT3. Neki zadaci su povezani s programom koji se prati, a ostale zadatke im šalju učiteljice prema Nastavnom planu i programu. Sa svim roditeljima uspostavljena je svakodnevna aktivna komunikacija preko Viber grupe.
3. r.
Učiteljice 3. a, b i c nastavu kombiniraju s HTV3 i svojim rasporedom. Što znači da su svi učenici dužni pratiti nastavu putem tv-a, ali zadaće od ovog (drugog) tjedna zadaju iz važećih udžbenika i radnih bilježnica. Sve objavljuju putem Vibera i o tome su redovno obavješteni roditelji. Raspored je lokalni (e-Dnevnik), prilagođen obrađenim jedinicama na HRT3.
4. r.
4. a i b prate nastavu prema programu Škola na Trećem. Sadržaje njihovih nastavnih jedinica upisuju se i prilagođavaju našem, važećem tjednom rasporedu. 4. c je u virtualnoj učionici te rade prema važećem tjednom rasporedu. U svim odjelima uspostavljena je svakodnevna komunikacija putem Viber grupa, s djecom i roditeljima te im se daju upute i dodatna pojašnjenja koje zadatke napraviti iz udžbenika, trebaju li nešto izraditi, nacrtati, izračunati ili razgovarati s roditeljima o nekoj temi.
Ivan Županić, prof.
Tijekom jučerašnjeg dana obilježili smo Dan planeta Zemlja. Naši učenici obilježili su ga kroz različite aktivnosti.
Koliko su ekološki osviješteni i koliko znaju o važnosti očuvanja okoliša, saznat ćete iz njihovih poruka.
"VELIKI SVIJETE, EKO PORUKE ŠALJE TI DIJETE!"
Stručne suradnice
"Možemo očuvati Zemlju, tako da kod kuće pravilno razvrstavamo otpad, štedimo vodu, a ako nam ostane višak vode u čaši i ne možemo ju popiti - slobodno zalij njome cvijeće! Nemojte koristiti plastične slamke..."
Lorena Knez, 5. c
"Kada više ne želiš žvakati žvakaću gumu, zamotaj ju u papirić i baci ju u kantu za otpad. Nemoj bacati žvakaću gumu na pod!"
Marija Kokanović, 5. b
"Trebamo štedjeti električnu energiju, reciklirati otpad. Ne bacaj otpad u prirodu, na taj način zagađuješ okoliš! Pravilnim razvrstavanjem otpada ne štetimo biljkama i životinjama, a nama svima biti će ljepši život."
Ema Antolović, 6. a
"Trebali bi reciklirati, štedjeti električnu energiju i uzgajati biljke."
Lena Belamarić, 6. a
"Prirodu možemo sačuvati na način da ne zagađujemo biljni svijet plastičnim vrećicama i ostalim nerazgradivim stvarima, jer to uništava prirodnu ljepotu i njezinu bioraznolikost. Vodu ne smijemo zagađivati raznim kemikalijama i otrovnim tvarima, a posebno ne naftom. Zagađivanjem prirode, biljke neće moći procesom fotosinteze proizvoditi hranu i kisik, a životinje i ljudi neće imati zrak i umrijet će. Bez hrane i vode, biljaka, drveća u prirodi ne bi se moglo preživjeti. Zato za naš planet moramo dati sve od sebe. Zemlja je izvor života i naš dom!
Sretan Dan planeta Zemlje!"
Lana Matić Todorić, 6. a
"Ne zagađujmo okoliš, zrak tvornicama i ispušnim plinovima iz automobila! Na taj način možemo očuvati našu Zemlju!"
Nina Marić, 6. c
"Okoliš možemo očuvati tako da odlažemo papir u predviđena odlagališta, recikliramo što više možemo, ne bacamo plastiku i ostali otpad u okoliš (tamo gdje nije predviđeno)!
Lora Križanović, 6. c
"Možemo očuvati okoliš tako da otpad razvrstavamo u predviđena odlagališta, zalijevamo cvijeće i čuvamo čisti zrak."
Ana Glavaš, 7. b
"Trebamo razvrstavati otpad u kućanstvu, voziti se češće biciklom nego automobilom, bacati otpad u predviđena odlagališta, s obitelji imati vrt."
Karlo Bogdan, 7. b
"Svoj okoliš možemo čuvati, tako da manje koristimo plastiku, a više prirodne materijale (platno, vunu...)."
Nina Rajković, 8. a