« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Naučivši što je haiku, učenici 5-ih razreda sami su se okušali u pisanju haiku poezije.
A što je zapravo haiku?
Haiku je trostih podrijetlom iz Japana čiji su motivi uglavnom pejzažne tematike, a najčešće opisuje godišnja doba. Haiku nema naslova niti rime te ne bi trebao biti kraći od 12 niti duži od 20 slogova.
Topla ljetna kiša
i bistri potok –
kroz moje sandale!
Sara Antonić, 5. a
Na jednom mjestu
razlistano drveće
pjeva i pleše.
Tia Jelić, 5. a
Šareno lišče,
ogoljeno drveće -
vjetar pleše!
Lena Markovski, 5. a
Proljetno jutro
bijeli snijeg otkriva
beskrajno zelenilo.
Roko Maslać, 5. a
Zelena trava
u hladno jutro
od kiše blista.
Dorian Pamuković, 5. a
Jesenski vjetar
u šetnji zaplesalo
lišće i grane.
Tara Škrobo, 5. a
Jesenski dan.
Pada smeđe-zlatni list
nošen vjetrom.
Eva Brdar, 5. b
Tužno proljeće
dolazi s kišom,
a oblaci zasivljeni.
Maja Essert, 5. b
Jesenski pljusak
oprao je ulice
ovog lijepog grada.
Nikola Rukavina, 5. b
Proljetno sunce,
ljudi razgovaraju
kratkih rukava.
Ivor Škrivanko, 5. b
Žuti maslačak
priča priču
u proljetno jutro.
Dora Frančešević, 5. c
U sobi sjedim,
a prekrasno sunce
zove me van.
Nina Gelo, 5. c
Valovi mora
na plaži
slažu kamenčiće.
Dorian Ivančić, 5. c
Dječaci trče,
lopta se kotrlja,
a mreža je prazna.
Andrija Sebastijan, 5. c