« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Školsko natjecanje iz tehničke kulture održano je 2. veljače 2017. godine. Na natjecanju su sudjelovali učenici 5. – 8. razreda u H i P kategoriji. U H kategoriji peti razredi – maketarstvo i modelarstvo, šesti razredi – graditeljstvo, sedmi razredi – strojarske konstrukcije i obrada materijala. U P kategoriji 7. i 8. razredi – fotografija, 6. i 7. razredi orijentacija i komunikacija, 7. i 8. razredi – modelarstvo uporabnih tehničkih tvorevina. Natjecanje se sastojalo iz pismenog i praktičnog dijela tako da su učenici uz teoretska morali pokazati i praktična znanja u izradi tehničkih tvorevina.
Učenici petih razreda – maketarstvo i modelarstvo ostvarili su sljedeći rezultat:
Rang | Bodovi | Ime i prezime učenika/ce | Razred |
1. | 89 | Jakov Maroševac | 5. c |
2. | 84 | Adam Winkler | 5. b |
3. | 79 | Patrik Marinić | 5. a |
4. | 77 | Iva Mitrović | 5. b |
5. | 74 | Antonio Majstorović | 5. c |
Učenici šestih razreda – graditeljstvo ostvarili su sljedeći rezultat:
Rang | Bodovi | Ime i prezime učenika | Razred |
1. | 93 | Stjepan Romić | 6. c |
2. | 70 | Luka Šarić | 6. b |
3. | 67 | Mario Botić | 6. c |
4. | 63 | Marin Raguž | 6. c |
Učenici sedmih razreda – strojarske konstrukcije ostvarili su sljedeći rezultat:
Rang | Bodovi | Ime i prezime učenika | Razred |
1. | 81 | Matej Lončar | 7. b |
2. | 69 | Mato Koncul | 7. a |
Učenici sedmih razreda – obrada materijala ostvarili su sljedeći rezultat:
Rang | Bodovi | Ime i prezime učenika | Razred |
1. | 80 | Nikola Ćaleta | 7. c |
2. | 77 | Luka Geljić | 7. b |
3. | 71 | Mateo Domazet | 7. b |
Učenici sedmih i osmih razreda – fotografija ostvarili su sljedeći rezultat:
Rang | Bodovi | Ime i prezime učenika/ce | Razred |
1. | 75 | Jelena Vojnić | 7. c |
2. | 70 | Robert Kalinić | 8. b |
3. | 68 | Boris Hvala | 8. a |
Učenici šestih i sedmih razreda – orijentacija i komunikacija ostvarili su sljedeći rezultat:
Rang | Bodovi | Ime i prezime učenika/ce | Razred |
1. | 71 | Marko Štiler | 6. c |
2. | 70 | Lovro Lešić | 7. a |
3. | 64 | Lucija Marojević | 6. a |
4. | 63 | Roko Špehar | 7. b |
5. | 62 | Fran Krušelj | 7. a |
Učenici sedmih i osmih razreda – modelarstvo uporabnih tehničkih tvorevina ostvarili su sljedeći rezultat:
Rang | Bodovi | Ime i prezime učenika | Razred |
1. | 86 | Karlo Cindrić | 8. c |
2. | 80 | Matko Čolaković | 7. a |
3. | 74 | Niko Marić | 8. c |