preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipa Kozarca Vinkovci

Login

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Naš YouTube kanal

Anketa
Jesi li zadovoljan ostvarenim uspjehom na kraju školske godine?







Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 9. 2010.

Ukupno: 192809
Ovaj mjesec: 1133
Ovaj tjedan: 158
Danas: 22

I reći ću vam samo još jednu stvar

ZAPAMTITE VUKOVAR!

18.11.1991.

POČETAK ŠKOLE

 

Hura! Hura!

Kakva bura!

-Iz oblaka?

-Ne, od đaka!


Rujan ruji rujno voće,

u rujnu i škola poče.

Igrališta puna cike,

puna cike, puna vike!

Započele igre nove,

svatko gradi nove snove.

 

Milan Taritaš

Hrvatska enciklopedija

Prometna učilica

Sigurniji internet

Dislajkam mržnju

Google prevoditelj

Naslovnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Povodom Valentinova učenici naše škole i Osnovne škole Ivana Gorana Kovačića održali zanimljivu parlaonicu
Autor: Jelena Cvrković, 15. 2. 2018.

Članovi Vijeća učenika navedenih škola sudjelovali su u parlaonici dana 12. veljače 2018. godine. Parlaonica je održana u Osnovnoj školi Ivana Gorana Kovačića u Vinkovcima. Tema parlaonice bila je: "Kupovati poklone za Valentinovo da ili ne?"


Parlaonicu organizirale su defektologinja OŠ I. G. Kovačića, Maša Pešec i naša pedagoginja Kata Piršljin.

Tema parlaonice bila je: "Kupaovati poklone za Valentinovo: da ili ne?"

Članovi Vijeća učenika naše škole bili su negacijska skupina dok učenici Osnovne škole Ivana Gorana Kovačića bili afirmacijska skupina. Moderatorica parlaonice bila je naša stručna suradnica školska knjižničarka, Jelena Cvrković koja je na početku sve pozdravila te pročitala pravila parlaonice. Prema pravilima parlaonice, ona je imala suce a to su: Katarina Bodalec, prof., Đurđica Stuhlreiter, prof., Mirna Pavić, prof., Kristina Gugić, ped., i Ivana Maras, prof.

Uslijedile su uvodne riječi negacijske i afirmacijske skupine, a potom i rasprava. Učenici su svojim mišljenima i argumentima branili stavove svojih skupina. Tijekom rasprave poštivala su se pravila ponašanja i drugo mišljenje. Na kraju predstavinci svojih skupina iznijeli su završne riječi. Afirmacijska skupina bila je rječitija, uvjerljivija te je potvrdila početnu tezu.

Suci su profesionalno iznijeli svoja mišljenja i obrazložili svoje odluke. 

Nakon završene parlaonice učenici su pokazali interes za održavanje novih parlaonica vezanih uz različite teme.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju