« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Naši učenici, kemičari i ekolozi su 8. svibnja posjetili i aktivno sudjelovali u radionicama Festivala znanosti koji se održao u Tehničkoj školi u Vinkovcima. Tema se određuje na nacionalnoj razini i uklapa u sva područja znanosti, a ove godine to je bila Mreža. U okviru ove teme mi smo priredili radionice Život u vodenoj mreži.
Svaka kap vode krije nevjerojatan život u vodenoj mreži mikroorganizama koji su neophodni za ekosustav. Svako zagađenje može ozbiljno ugroziti život u toj mreži, smanjujući broj vrsta i narušavajući ekološku ravnotežu.
Tijekom radionica koje su naši učenici vrlo spretno vodili pokusima su se ispitivale fizikalne i kemijske karakteristike riječne vode, skenirali QR kodovi s info karticama na kojima su bile slike s karakteristikama različitih vrsta koje obitavaju u rijeci, te igrale digitalne igre Osmosmjerka u kojoj su nastojali pronaći što više pojmova povezanih s vrstama otkrivenim putem QR kodova.
Ova kombinacija istraživačkih, digitalnih i eksperimentalnih aktivnosti omogućuje učenicima dubinsko razumijevanje ekoloških procesa te važnosti čiste vode za život u vodenim ekosustavima.
Marija Lesar i Darija Vištica