« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
tel: 032 - 332 - 459
https://www.citajmi.info/dogadanja/opsirnije/ekran-nije-prijatelj-nego-knjiga/
Dragi učenici 3. razreda i roditelji,
tijekom drugog obrazovnog razdoblja provoditi će se Nacionalni projekt poticanja čitanja pod nazivom: "Čitamo mi, u obitelji svi!"
Projekt započeti će 16. veljače 2018. godine (petak).
Prigodom čitanja u krugu obitelji, želimo vam puno smijeha, topline, igre i blizine!
Detaljnije informacije o navedenom projektu pročitajte pod "opširnije".
Nacionalni projekt poticanja čitanja provodi se uspješno na razini Republike Hrvatske već sedmu godinu. Projekt je zamišljen kao "putovanje" knjižničnog ruksaka (u kojem se nalazi 8 različitih naslova iz različitih područja; pojedine knjige naimijenjene su samo roditeljima, a pojedine djeci, te knjige za zajedničko čitanje i druženje) gdje svakoga petka jedan učenik dobiti će ruksak s knjigama, ponijeti će ga kući te iduće srijede vratiti ga u školu.
Kod kuće u krugu obitelji svaki dan (tijekom 5 dana) nekoliko minuta (barem 15 minuta) poželjno je čitati - zajednički u krugu obitelji ili pojedinačno. Važno je da svi članovi obitelji tih dana čitaju i razgovaraju o pročitanome. Učenici potom trebaju svoje dojmove i zanimljivosti zapisati u priloženu bilježnicu dojmova, te po vlastitoj želji mogu nešto nacrtati, zalijepiti fotografiju zajedničkog čitanja obitelji, napisati pjesmu...
U srijedu kada učenik donese ruksak u školu, u razredu treba ispričati najljepše doživljajue tijekom proteklih dana kada su svi u obitelji čitali knjige iz ruksaka. Na taj način žele se potaknuti i ostali učenici na čitanje, odnosno na izgradnju pozitivnog odnosa prema knjizi i čitanju.
Navedenim projektom žele se motivirati učenici za čitanje. Svrha projekta nije proglasiti pobjednika, već pobjednicima proglasiti sve one koji su čitali i tijekom čitanja osjetili estetski doživljaj - unutarnje duhovno i emotivno zadovoljstvo kao vrhunsku osobnu nagradu za čitanje.
Sretno!