« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
tel: 032 - 332 - 459
https://www.citajmi.info/dogadanja/opsirnije/ekran-nije-prijatelj-nego-knjiga/
Dragi roditelji i učenici 3. razreda,
tijekom drugog obrazovnog razdoblja provoditi će se Nacionalni projekt poticanja čitanja pod nazivom: "Čitamo mi, u obitelji svi!". Projekt će započeti nakon zimskih praznika, 20. siječnja 2017. (petak).
Prigodom čitanja u obiteljskom krugu želimo vam puno smijeha, topline, igre i blizine!
Detalnije informacije o navedenom projektu pročitajte pod "opširnije".
Nacionalni projekt poticanja čitanja provodi se uspješno na razini Republike Hrvatske već petu godinu. Projekt je zamišljen kao "putovanje" knjižničnog ruksaka (u kojem se nalazi 8 različitih naslova iz različitih područja; neke su namijenjene roditeljima, neke djeci, a neke za zajedničko čitanje) svakog petka jedan učenik dobiti će ruksak s knjigama, ponijeti će kući i iduće srijede vratiti ga u školu.
Kod kuće u krugu obitelji svaki dan (tijekom 5 dana) nekoliko minuta (15 min.) poželjno je čitati - zajednički u krugu obitelji ili pojedinačno. Važno je - svi članovi obitelji tih dana čitaju i razgovaraju o pročitanome. Učenici potom trebaju svoje dojmove i zanimljivosti zapisati u priloženu bilježnicu dojmova; po vlasitoj želji mogu nešto nacrtati, nalijepiti fotografiju zajedničkog čitanja, napisati pjesmu...
U srijedu kada učenik donese ruksak u školu, u razredu treba ispričati najljepše doživljaje tijekom proteklih dana kada su svi u obitelji čitali knjige iz ruksaka. Na taj način žele se potaknuti i ostali učenici na čitanje, odnosno na izgradnju pozitivnog odnosa prema čitanju.
Navedenim projektom žele se motivirati učenici za čitanje, nije svrha proglasiti pobjednika, već pobjednicima proglasiti sve one koji su čitali i tijekom čitanja osjetili estetski doživljaj - unutarnje duhovno i emotivno zadovoljstvo kao vrhunsku osobnu nagradu za čitanje.