« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
U sklopu teme Mijenjam se, mijenjam svijet: zanimanje dizajner, učenici osmih razreda su na satu Likovne kulture istraživali ulogu stvaralačkog i inovativnog djelovanja u razvoju različitih aspekata društva likovnim i vizualnim izražavanjem.
Učenici su u prvoj fazi rada oblikovali ideje kao poruke kojima komuniciraju s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom. Eksperimentirali smo s kompozicijom, bojama i oblicima, sve dok nismo došli do zadovoljavajućih rješenja.
Zatim smo uspoređivali i vrednovali svoj likovni rad i radove drugih učenika, promišljali stvaralački proces te ukazivali na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Radovi mnogih učenika su odlično zadovoljili kriterije, stoga je bilo izazovno izabrati samo jedan rad čija će se digitalizirana verzija otisnuti na majice za nadolazeću proslavu Dana škole i obilježavanje desetih susreta škola koje nose ime Josipa Kozarca u ovu srijedu, 28. svibnja. Odabran je rad učenice Ive Rimac iz 8. c, koja je u tehnici kolaža odlično spojila asocijacije na školu, ideju i učenje, prikazujući motiv olovke unutar žarulje, okružene listovima tj. lovorovim vijencem kao poveznicu sa lišćem i (Slavonskom) šumom, odnosno u simboličkom značenju - pobjedom. Njezin rad je malo izmijenjen i prilagođen potrebama otiskivanja.
Zanimljiva i originalna idejna rješenja ostalih učenika možete pogledati u virtualnoj galeriji ovdje, te na školskom panou u hodniku.
Zajednički rad učenica Mile Matić i Ive Orešković iz 8. a odabran je kao motiv koji će biti otisnut na višekratnu platnenu torbu. Učenice su same, kao i pravi dizajneri, razvijale ideju od koncepta do realizacije, upotrebljavajući suvremenu informacijsko-komunikacijsku tehnologiju za skice i konačno dizajnersko rješenje. Njihov rad na stiliziran način prikazuje siluetu čovjeka sa šeširom (Kozarac), kako stoji na naslaganim knjigama, oslonjen o pero. Sve je prikazano linijski, jedino su brkovi istaknuti punom crnom bojom. Pero i knjige su iz jasnih razloga vodeći motivi. U pozadini su smještena tri nepravilna romba/kvadra (asocijacija na „Treću“ školu) u zagasitim bojama koje cjelokupan rad povezuju sa zemljom, žitom i lišćem tj. Slavonijom.
Učenici su kroz ovu temu upoznali rad dizajnera: što je točno njegov posao, kako zarađuje i kako svojim djelima mijenja svijet. Na ovaj način su kritički sagledali mogućnosti razvoja karijere i profesionalnog usmjeravanja, a mi im u tome želimo puno sreće i uspjeha.
učiteljica Likovne kulture
Nikolina Starčević Vorgić, mag. art
Duje Šuker, 8. c
Iva Rimac, 8. c (digitalno)
Nina Salopek, 8. c
Iva Rimac, 8. c
Marina Batković, 8. c
MAJICA, primjer 1.
MAJICA, primjer 2.
MAJICA, primjer 3.
MAJICA, primjer 4.
MAJICA OTISNUTA
skica