« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Nakon ovogodišnjeg državnog Natjecanja napravili smo kratak intervju s našim Marom!
Maro, učenik, 8. b odjela, tih, samozatajan, ali velikih mogućnosti, ukratko nam je rekao o ovogodišnjem državnom Natjecanju iz Geografije. Za državno Natjecanje pripremala ga je njegova učiteljica Danijela Zovko, prof. geografije i povijesti.
Detalje razgovora možete pročitati pod Opširnije.
Našem Mari nisu nepoznata natjecanja. Godinama s radošću i ponosom susrećemo Maru na školskim, županijskim i državnim Natjecanjima.
Mari je ovo treće sudjelovanje na državnom Natjecanju. Jako voli Geografiju jer, kako kaže, slušao je starijeg brata koji je redovno sudjelovao jednako na natjecanjima iz Geografije. Uvijek su ga zanimale države svijeta kao i sve što je bilo vezano uz Geografiju.
Ove godine, natjecanje je bilo drugačije. Zbog nepovoljne epidemiološke situacije učenici su imali organizirano državno Natjecanje online. Maro je rekao kako mu je ovakav način natjecanja bio lakši, jer nije bilo puno pisanja, već su bili ponuđeni odgovori koje je trebalo znati točno zaokružiti. Mišljenja je kako je ovogodišnji ispit bio teži u odnosu na prethodne godine.
Unatoč velikim uspjesima u području Geografije, Maro ima svoju veliku ljubav - nogomet. Ne može nam sa sigurnošću reći hoće li njegov daljnji put ići u smjeru Geografije, jer kako kaže, još je rano za takve odgovore.
Na pitanje o svojoj mentorici, s osmjehom je odgovorio: „Učiteljica koja voli svoj predmet i zna dobro prenijeti znanje učenicima!“ Rekao je kako učenici vole njezine predmete (Povijest i Geografiju) jer se trudi prenijeti znanje učenicima na najbolji način. „Učiteljica puno ulaže u svoj rad i vide se odlični rezultati.“ Na kraju, Maro je istaknuo kako je sretan što ima tako dobru učiteljicu.
Zahvaljujemo našem Mari, želimo mu puno uspjeha u srednjoj školi! Nova škola bit će bogata za novog člana koji će nizati uspjehe!