« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Nakon što su se učenici šestih razreda upoznali s biljnim i životinjskim svijetom kontinentalne listopadne šume na satima prirode, 22. listopada 2018. su posjetili Šumarski muzej u Bošnjacima kako bi vidjeli naučene organizme u njihovoj prirodnoj veličini i doznali nešto više o važnosti šume za ovaj kraj.
Uz pomoć voditelja Muzeja, gospodina Antuna Levakovića, smo se prisjetili i našeg velikog književnika, šumara po zanimanju, Josipa Kozarca. Zajednički smo se prisjetili njegovih djela i opisa šume. Učenici su pogledali i dokumentarnu emisiju o životu i životinjama u šumi. Više...
Marija Lesar, učiteljica Prirode i Biologije
Učenici su se upoznali sa zanimanjem sjekača, načinima kako su se trupci sjekli nekada, kako se sijeku i odvoze danas. Prva uporaba šuma odnosi se na ogrjev, ispašu i žirenje te uporabu drva za izradu alata, bačvi, oboraka i sl. Englezi su u 19. stoljeću počeli prerađivati otpatke hrasta lužnjaka za tanin, a napravili su i tvornicu u Županji.
Šuma je na našem području poplavna šuma. U njoj prevladava hrast lužnjak koji je prikazan na brojnim slikama u muzeju, ali tu je i nekoliko sačuvanih debla. U muzeju je prikazan i dio ekološkog sustava šume. Tu smo vidjeli prepariranu lisicu, kunu, jazavca, jelena, divlju svinju i brojne druge životinje. Kako se šumari brinu za biljne vrste u šumi, tako se lovci brinu za divljač. Sva živa bića u šumi su povezana hranidbenim lancima čime se održava i prirodna ravnoteža.
Nakon obilaska muzeja kratko smo se zadržali i u park šumi uz sam muzej gdje su učenici mogli vidjeti biljne vrste listopadne šume, kao i brojne strojeve koji su tijekom stoljeća pomagali ljudima pri sječi i obradi drveta.