« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Naša škola jedna je od 200 osnovnih škola u Republici Hrvatskoj koje su izabrane za sudjelovanje u međunarodnom TIMSS istraživanju trendova u znanju matematike i prirodoslovlja za četvrte razrede. TIMSS istraživanje u našoj školi održano je 2. travnja 2019. U istraživanju su sudjelovali učenici 4. a, 4. b i 4. c odjela. Primjenjivala su se dva načina provedbe ispitivanja na elektronički način i na način papir – olovka. Rezultati istraživanja služit će informiranosti o tome kakve rezultate učenici Republike Hrvatske postižu u odnosu na svoje vršnjake u drugim zemljama, te kako bi se mogli usporediti nastavni programi i prakse poučavanja. Provoditelji ispitivanja u našoj školi bile su učiteljica informatike Mirjana Levanić i školska knjižničarka Jelena Cvrković. Koordinator školskog istraživanja bila je pedagoginja Kata Piršljin. Ostale fotografije možete potražiti u foto-galeriji. Više...
Kata Piršljin
Nositelj istraživanja u Republici Hrvatskoj je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje znanja, uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja. Istraživanje TIMSS temelji se na kurikulumima matematike i prirodoslovlja, te na načinu poučavanja matematičkih i prirodoslovnih sadržaja diljem svijeta.